2013年9月6日 星期五

搬新家!

Yahoo Blog結束運作!! 作為Yahoo blog o既一份子, 我當然好唔捨得啦~ 因為Yahoo Blog我結識到唔少朋友仔, 雖然大家素未謀面, 只透過留言交談, 交流煮食心得。正所謂「天下無不散之筵席」, 希望大家可以透過另一個平台再次見面!!

好記得當初寫網誌, 好怕被比較, 因為我入廚經驗始終太少, 竟然膽粗粗學人寫網誌!! 全賴一位朋友的鼓勵。 響呢年幾兩年以唻, 寫網誌已經成為一種習慣。除咗分享我的入廚心得之外, 耐唔時都會借呢個平台舒發下心情。紀錄下我身邊所發生o既事。

我會將呢年幾兩年以唻o既食譜整理一次, 再螞蟻搬家咁將佢地搬過唻呢度。

沒有留言:

張貼留言