2013年8月23日 星期五

最愛法式甜點Macaroon @ Laduree


我成日都話要對自己好D,  連自己都唔對自己好的話, 仲有邊個會對你好呢!?  可幸o既係我身邊家人朋友都對我好好, 好感恩有佢地響我身邊。



而且響一D「非常時期」我特別會對自己更加好!!  最常見o既就係心情非常之唔好o既時候而今次呢個「非常時期」就係《出差前恐懼症》! 因為近呢年成日都流傳出大陸o既食品安全問題, 甚麼地溝油, 老鼠變乳鴿, 假雞蛋, 毒薑, H7N9等等!  之前我響大陸真係食乜都無所謂 (當然除咗一D野味之外啦~) 但而家我只會食白飯, 少許豬肉同埋瓜菜類; 而食水/飲品方面我更加注重安全衛生, 我只會買罐裝/樽裝o既入口飲品, 最常飲o既就係「可口可樂」。

今次出差係我最唔願意o既一次!!! 一來準備呢次行程時, 一改再改; 二來唔講以為佢地係唻旅行而唔係公幹!  老細講明business trip 係唔容許有free time, 竟然大條道理咁同我講因為坐咗十幾粒鐘飛機好攰, 要沖涼, 要休息!!!  唔辛苦得就咪做呢行啦~
 終於都KO咗條麻煩友, 要搵番d o野平衡番我o既心理!!! 難得師奶佬放工陪我行街shopping, 一於去Ladurée買盒macaroon番屋企嘆! 最愛開心果, 雲尼拿同埋焦糖味。好在師奶佬唔係太好macaroon, 如果唔係又同我爭食!!








沒有留言:

張貼留言