2013年9月11日 星期三

My Le Creuset Collection

Le Creuset係煮婦界o既殿堂級廚具, 我呢位敗家精又點會唔搜羅一番呢~

記得初次接觸係2012年9月份開倉, 總共去咗3日!! 當時仲係新手一名, 唔知頭唔知路就走去掃貨, 毫無計劃可言。到第二次開倉, 吸收咗上次o既經驗同埋日日夜夜咁刨各敗家煮婦o既blog, 終於知道敗要敗得夠精明, 所以第二次開倉總算入到手頭好!

上兩個月, 由數名殿堂級煮婦級於facebook開o既group, 認識咗唔少新朋友仔, 令我o既敗家指數以倍數升至頂點!!!! 得知「天外有天, 人外有人」, 我唔算係最瘋狂, 最狂熱o既敗家精! 見到唔敗婦人o既收藏品真係流晒口水呀~~ 師奶佬成日都話我太多煲, 我俾佢睇咗幾張相, 佢終於都知道... 佢老婆其實o既敗家指數只係BB班, 佢見到我對羨慕o既眼神, 即刻同我講"你都係用咗年幾o者~ 慢慢你o既收藏品都會好似佢地咁架喇~ 慢慢唻啦!" OH~~ 真係超感動! 放心, 我一定會努力地敗家...











沒有留言:

張貼留言