2013年8月1日 星期四

Home-made PIZZA (附食譜)

我對個焗爐真係有少少歉意除咗用佢唻焗麵包之外, 我真係好少會用到佢!! 因為師奶佬唔太喜愛西餐, (佢同一個上咗年紀o既伯伯口味差唔多!) 但見到鬼嫁話原來Le Creuset係可以當pizza stone之後, 成日都心思思想試下。但平時得我同師奶佬兩條友, 邊食得晒喎~ 好彩有班試食敢食隊,  一人一件, 剛剛好!


餅底材料
:

高筋麵粉   100g

中筋麵粉   100g

酵母     5g  

暖水     100g 

    3g  

橄欖油   10g 

    2g

 

配料:

黃椒 半隻

橙椒 半隻

Mozzarella Cheese

 

蕃茄醬料:

罐裝切粒蕃茄1

Basil 少許

Thyme少許

茄汁約4-5湯匙





做法:

1)  先將黃,橙椒切條備用;

2)  凍鑊落少許油炒香蕃茄醬, 炒至少許乾身;

3)  加入茄汁, 糖及鹽調味;

4)  熄火後, 立即加入basil & thyme, 拌勻;

5)  盛起待涼;

6)  焗爐預熱200-220度約15分鐘;

7)  將餅底材料拌勻, 搓至沒有粉粒;

8)  用麵棍幹平 (今次用新玩具, Joseph Joseph rolling pin)

9)  26cm buffet加入許橄欖油, 放入餅底;

10)  平均塗上已放涼的茄醬, 再鋪上配料;

11)  先在爐頭預熱3分鐘, 再放入焗爐焗約10分鐘至芝士變成金黃色。

















響公司拎咗個pizza cutter番唻試, 怕整花我PP buffet, 決定移師chopping board度先切。Quality非常之好, 好輕易就可以切開。當我用pizza cutter切開時, 真係太驚訝~~ 個餅底超鬆脆! 連坐我隔離o既試食敢食隊都聽到o個下切開o既聲! 你話~~ Le Creuset實在太多功能, 太好用喇! 點忍得手唔再買呢!!??




P.S: 食剩咗一件, 第二日翻焗唻食。原本都諗住唔會好似即時食o個時咁鬆脆, 點知翻焗之後都仲好鬆脆… 下次有時間, 整多少少麵糰同蕃茄醬放入雪柜, 想幾時食pizza都得!!
 



沒有留言:

張貼留言