2013年8月14日 星期三

李師奶學煮泰菜@Rachel's Kitchen

上星期五約咗敗婦人P小姐去Rachel’s Kitchen學煮泰菜。今堂學整斑蘭葉包雞、沙嗲豬,,雞串、泰式金邊粉、明爐烏頭、香芽蘋果梳打特飲。Rachel’s Kitchen係響觀塘其中一個工商大廈裡面, 入到去即刻覺得如果我個廚房有佢一半就好喇~”

大家一路上堂, 一路諗緊上完堂之後, 有邊幾個菜係會煮番出唻呢!?  我一定唔會整斑蘭葉包雞! 因為睇極都唔識包我對手同個腦永遠都唔一致!!! 所以唔識摺紙, 唔識畫公仔。睇完Rachel示範, 之後就開始我地odinner喇。

 




















食飽後, 大家都迫不及待去搜購心頭好而我就買咗黑松露醬、意大利粉、天使麵、藏紅花、牛肝菌。個牛肝菌真係好鬼香呀~ 拎到番屋企放咗響飯枱, 行開一陣再行番埋去執o, 即刻聞到陣香味為咗保存佢o既香氣唔好咁快留失, 我將佢放咗入密實袋, 再放入雪柜。




1 則留言:

  1. 原來佢連泰菜都有得學
    [版主回覆08/13/2013 16:59:34]係呀, 佢o個度都幾多o野學! 但價錢就貴咗少少... 因為冇得自己落手落腳煮, 淨係睇佢煮, 有d不是味兒!

    回覆刪除