2013年8月2日 星期五

白酒忌廉煮青口 (附食譜)


出街食碟頭飯, 有汁揀o既話我會揀茄汁/豉油汁! 但有時去試新o既茶餐廳食, 都係要豉油汁穩鎮d… 因為曾經試過食幾間茶餐廳, o既茄汁係冇味!!! 酸味/咸味都冇, 淨係得橙紅色一”pat”響碟飯度! 但意粉的話, 我一定揀茄汁我對白汁一d興趣都冇! (除咗pizza hut o既海鮮闊條麵)

但唔知點解呢個餸對我有無形o既吸引力!!! 成日都好想煮呢個餸, 但奈何屋企冇乜人食白汁, 而我自己又唔食青口好在呢班敢死試食兵團乜都食, 等我有機會一試呢個菜式!


材料

急凍全殼青口1kg

洋蔥半個
乾蔥1 


調味料:
白酒1細枝 (140ml)
鮮忌廉半盒 (150ml)



做法:


1)  急凍青口解凍後, 用水, , 鹽浸泡15-20mins;
2)  用刷清洗外殼, 去掉青口咬住的海草; 瀝乾水份備用;
3)  洋蔥切碎, 乾蔥切片;
4)  凍鍋落油, 炒香洋蔥碎及乾蔥, 加入青口炒勻;
5)  下半枝白酒, 加蓋煮2-5mins至青口全開, 若沒有開口的已死, 要先拿出;
6)  加入鮮忌廉, 鹽和糖調味;
7)  熄火, 加餘下的白酒, 再加蓋焗2-5mins;







沒有留言:

張貼留言