2015年1月5日 星期一

大阪7日6夜之旅 - Day 1出發篇

話說公司因為生意唔好,12月初已經裁咗我出唻。響12月31日呢個日子,我老細竟然一口氣又裁多7個。佢仲要10點番到公司,1粒鐘時間就搞掂兼走人。臨走時仲好似「大赦天下」咁宣布收早!真係多謝晒~

而我好好彩地2星期就搵到份新工,所以決定又再一次賣甩師奶佬,自己出走一星期!其實我原本係諗住同埋佢去架,但因為1月初佢唔俾請假,而我又唔想等到1年後先可以放假去旅行。再者又有筆錢補番俾我,梗係要好好利用利用啦~ 

上次去大阪係結婚前,因為想試下一個人去旅行,所以就揀咗大阪。今次因為未試過冬天去日本,所以又揀大阪。

最好彩係我咁啱又買到$5機票!(只係回程嗰張先係$5)而家d Yen又跌到咁... 仲唔係「命中注定」我要再去多次!?

出發!


間酒店我上次住過,超抵住又方便。只需HK$270/晚!冇錯!係港幣二百七十元!呢間係單人房,好大架!

附近仲有個動物園。

所以呢個站就叫「動物園前」係御筋堂線。去心齋橋、難波都係幾分鐘。酒店就正正響上面,唔駛過馬路!

番到酒店,梳洗完就出去喇。又真係咁啱我有位朋友同佢屋企人唻,於是就約埋一齊食飯。

呢間餐廳係響心齋橋d橫街度。我地都係誤打誤撞,諗住求其搵間餐廳食飯。佢地只係得幾間「宴會」即係「包廂」。幾個人唻大聲講嘢都唔怕嘈到人!

D嘢食好好味。但只有日文餐牌,我地都係看圖識字。5個人,呢餐飯食咗3萬yen。咁嘅質素,香港食的話應該唔止!

食飽飽,行一陣。
響激安度買咗呢個插頭,好鬼好用!只係760yen有2個普通插頭,2個USB插頭。以後唻日本又可以帶少d嘢。

聽日去血拼!

沒有留言:

張貼留言