2013年7月4日 星期四

東京瘋狂購物の潮人篇

日本東京 - 潮流o既指標! 日本人對潮流的觸角很敏感。所以十居其九的日本人很會打扮!  行出街個個日本人都打扮新潮, 唻到日本當然要買番一,兩件潮o野番香港, 扮下潮人啦~ 嗯… 但有人話我「師奶一名, 扮乜鬼潮人!?」邊個話師奶唔潮得架~ 我就係要做一個潮人師奶! 


我最愛手巾手, 尤其炎炎夏日... 一出街就成身汗, 用唻抺汗夠晒環保。咁o岩遇著大減價, Vivian westwood手巾仔超抵!




除咗手巾仔, 我最鐘意就係買襪! 響涉谷搵到一間專賣襪的shop, 90% 貨都係made in Japan!



我對日本品牌唔係好鐘情, 但唯獨X-girl係我由中學已經鐘意o既品牌。




<A Bathing Ape>係阿妹最愛o既品牌! 唔知由幾時開始, 件件都係made in Japan慢慢改為十件有九件係made in China! 所以買衫時真係要好小心... 我真係逐件睇made in邊度架, 如果係made in China, 個print有幾靚都唔會買。響日本買真係平好多呀~~~ 所以要買幾件俾師奶佬!



去到日本都見到我的愛人~~~





2013年7月3日 星期三

東京瘋狂購物の廚房篇

六日五夜的東京放血之旅終於都完結!! 原先係3個人拖兩個喼+1個大袋, 回程時係我一個人拖兩個喼再加一個大背包!!! 可想而知, 放血之旅的成果其實我仲未買夠架~ 連日本先有得買oLC 木製品都冇用買到!!!!   
 
 
尋晚落機番到屋企樓下, CALL師奶佬落樓拖行李! 佢見我一個人有咁多件行李, 冇驚訝, 冇反應, 冇表情可能佢已經有晒心理準備。而且可能比佢想像中已經少咗好多!!
 
回程前一晚執行李, 越執越驚因為兩個喼爆晒而且勁重! 成晚都諗緊點算好因為如果要hand carry都幾重! 怕個機倉行李櫃會承受唔到個重量而跌晒d行李落唻!! 第二朝早去到機場check-in, 勁好彩地被upgradebusiness class… 但行李重量並冇得計business class… 而我每放一件行李上磅都望一望幾重! 結果係超重咗10KG!!! 1KG收取USD20!!!!! 最後運用一個超爛借口, 順利過關!
 
響築地搜購的不銹鋼用具, "MADE IN JAPAN"的~
 
在表參道遇到的量杯, 價錢比香港平一半有多!
 
去日本點可以唔買Le Creuset呢~ 去咗木更津掃貨, 可惜已爆喼, 如果唔係一定會掃得梗多!!
 
香港好難買米麴, 去到日本買咗兩款米麴番唻, 試下整鹽麴! 仲買咗幾包鹽, 軟的凍豆腐, 年糕燒餅
 
響築地市場買的乾貨, 買唔到海鮮番唻, 買咗1包北海道紅豆同2包乾瑤柱。
 
 
又係鹽! 其實我自己都唔明白做乜事買咁鬼多鹽...
 
原本今次東京行冇諗過買咁多o野, 但係去到真係忍唔到手!
 

2013年6月26日 星期三

準備出發東京放血之旅

實在太太興奮了~ 明天一早出發去東京, 原本並沒有打算去放血, 但自加入了那『全宇宙最毒的GROUP』後放血指數升至10!!!  再加上LC官網發佈了大減價, 這趙旅行變成了敗家之旅希望回港後,  師奶佬看到我的戰利品, 不會因此而寫休書給我吧~~

昨天收拾行李, 要預備一個吉喼+一個大袋去運送戰利品。但細妹話寄倉行李不得超過20KG! 20KG = 4-5LC煲而已~ 那唯有HAND CARRY, 辛苦一點也沒關係! 也擔心寄倉會被捽爛!! 回來後一定要預約按摩

說回那個『全宇宙最毒的GROUP, 有一點慶幸的是我可以告知師奶佬, 我並不是最瘋狂, 並不是最敗家的。正所謂一山還有一山高, 天外有天, 人外有人!  師奶佬睇完相之後, 拋下一句「慢慢儲囉, 你只係用咗年幾, 下次開倉再掃過。」好感動啊~~
 


2013年6月25日 星期二

【降火湯水】 節瓜咸蛋瘦肉湯 (附食譜)

呢個夏天比早幾年熱好多!! 出到街D廢氣加埋潮濕落雨天, 真係抖唔到氣!  個人熱到都忟忟地!!  要煲D下火湯水, 降一降火先

節瓜係我最愛o既夏天食材之一, 因為既可以用唻炆, 又可以用唻煲湯。以前婆婆成日都煮「節瓜炆冬菇」俾我食, 細細個可以食成兩碗飯架~ 搵日都要自己炆唻食下先。

材料:

節瓜3

咸蛋2

瘦肉1

調味料:



 
做法:

1) 節瓜去皮, 切件;

2) 瘦肉汆水後, 用凍水洗淨;

3) 燒滾水, 下節瓜,和瘦肉, 大火滾30MINS;
4) 加蓋, 轉小火煮1小時後加入咸蛋, 改轉大火煮15mins;
5) 最後加少許鹽調味;

因為加咗咸蛋, 所以鹽o既份量可以減少少。




2013年6月22日 星期六

【夏日湯水】 青木瓜雞腳瘦肉湯 (附食譜)

心情極度興奮!! 下星期就出發去日本, 一早諗好晒行程同埋購物清單…  尋日FACEBOOK度有個非常「毒」o既群組出現咗, 成個下午都響度不停咁覆message...  好開心結識到一班【志同道合】o既敗家煮婦! 由下午3點幾開始不停地message直至凌晨1點幾!! 大家傾到勁興奮, 互相share敗家戰績, 務求令到未中毒o既煮婦踏上呢條LC美麗大道!

  行過街市見到勁多青木瓜,  媽咪話不如用唻煲湯。嗯... 從未試過用生果做食材, 成日都覺得怪怪! 不過媽咪話煲出唻個湯好清甜, 咁就試下啦~

 
材料:

青木瓜1
新鮮雞腳6

瘦肉1

無花果2
陳皮1小塊


調味料
:




做法:

1)  青木瓜去皮去囊, 洗淨切大件;
2)  瘦肉, 雞腳汆水後用凍水沖洗乾淨;

3)  陳皮用水浸軟後去囊;

4)  燒滾水, 將所有材料放入鍋內, 大火煮30MINS;

5)  加蓋轉小火再煲1小時;

6)  打開蓋, 加少許鹽後轉用大火再滾15MINS, 即成。


記住幫雞腳剪腳甲, 但唔好剪晒, 因為會流晒D雞油出唻。


2013年6月20日 星期四

素菜炒飯 (附食譜)


習慣了星期日煮飯, 為下星期的午餐飯盒作準備。不過要一次過煮晒5o既飯盒又真係太多而且食物容易變壞, 所以我通常都係最多預兩至三日o既飯菜。到星期三晚必定要再煮!! 通常炒飯係不二之選。快、靚、正!

呢期午餐飯盒都係菜+白飯呢個配搭, 改變下飲食習慣, 健康d, 試下d會唔會減到磅   有好多時我地煮飯時, 總有d食材只係用一半甚至少少, 留起佢用唻作炒飯配料唔錯架~ 我就會留起1/3 至一半放入保鮮袋, 最多放到第二日就要用咗佢。因為蔬菜放太耐會流失水份同埋好易壞架!

呢個炒飯我好喜愛, 清清地, 又健康! 但師奶佬就唔太like…


材料
:

冷飯2

甘荀半條

菜心苗半斤

鮮冬菇1 (6)


調味料
:


日本醬油


做法
:

1)  冷飯從雪櫃拿出, 放至室溫回暖;

2)  甘荀, 鮮冬菇切粒; 菜心苗洗淨切粒

3)  燒熱鑊, 把所有材料(冷飯除外)炒香, 加少許鹽調味;

4)  炒約3-5mins, 盛起備用;

5)  加少許油, 下冷飯炒至鬆散, 配料回鑊炒勻;

6)  加少許日本醬油作調味, 炒勻即成。





2013年6月19日 星期三

麵包入門


終於都踏上了麵包這條不歸路”!  原先以為增添了焗爐後, 蛋糕將會是我的一生最愛。但原來真命天子另有其”… 原因好簡單, 麵包日日都可以食, 但蛋糕日日食的話, 唔變大肥婆都肯定有糖尿病!

因為呢幾次o既自家試驗唔合格, 決定出去上一堂! 尋晚相約好友K小姐一齊去上番堂入門班。原來我o既搓包手法唔正確, 令麵糰唔能夠正常地快高長大”! 再加上酵母死咗, 發酵情況唔理想種種原因加埋, 令我一度失去信心!!  但而家d信心番晒唻喇~~ 決定每兩,三日整一次麵包! 師奶佬, 媽咪, 細妹都有自家健康麵包食。

如果各位有4個麵包份量的食譜, 不妨話我知。因為大部份食譜都係最少8個份量, 但我又唔想麵包放多過一日, 自己又未識得點去刪減份量



 






















睇下個腸仔包, 靚仔到呢~~