2015年1月5日 星期一

大阪7日6夜之旅 - Day 1出發篇

話說公司因為生意唔好,12月初已經裁咗我出唻。響12月31日呢個日子,我老細竟然一口氣又裁多7個。佢仲要10點番到公司,1粒鐘時間就搞掂兼走人。臨走時仲好似「大赦天下」咁宣布收早!真係多謝晒~

而我好好彩地2星期就搵到份新工,所以決定又再一次賣甩師奶佬,自己出走一星期!其實我原本係諗住同埋佢去架,但因為1月初佢唔俾請假,而我又唔想等到1年後先可以放假去旅行。再者又有筆錢補番俾我,梗係要好好利用利用啦~ 

上次去大阪係結婚前,因為想試下一個人去旅行,所以就揀咗大阪。今次因為未試過冬天去日本,所以又揀大阪。

最好彩係我咁啱又買到$5機票!(只係回程嗰張先係$5)而家d Yen又跌到咁... 仲唔係「命中注定」我要再去多次!?

出發!


間酒店我上次住過,超抵住又方便。只需HK$270/晚!冇錯!係港幣二百七十元!呢間係單人房,好大架!

附近仲有個動物園。

所以呢個站就叫「動物園前」係御筋堂線。去心齋橋、難波都係幾分鐘。酒店就正正響上面,唔駛過馬路!

番到酒店,梳洗完就出去喇。又真係咁啱我有位朋友同佢屋企人唻,於是就約埋一齊食飯。

呢間餐廳係響心齋橋d橫街度。我地都係誤打誤撞,諗住求其搵間餐廳食飯。佢地只係得幾間「宴會」即係「包廂」。幾個人唻大聲講嘢都唔怕嘈到人!

D嘢食好好味。但只有日文餐牌,我地都係看圖識字。5個人,呢餐飯食咗3萬yen。咁嘅質素,香港食的話應該唔止!

食飽飽,行一陣。
響激安度買咗呢個插頭,好鬼好用!只係760yen有2個普通插頭,2個USB插頭。以後唻日本又可以帶少d嘢。

聽日去血拼!

2014年12月29日 星期一

結婚3週年晚餐【附工房種+白神種+低溫發酵小餐包食譜】

俄羅斯經濟陷入困局, 油價創新低, 匯率好似坐火箭咁"一飛沖天"!  我就因為以上種種原因而失業了!!  幸好, 工作上的事已經在聖誕節前settled, 期待下個月番新工。希望一切順利!

上星期同師奶佬靜靜地渡過咗我地3週年結婚紀念日。但我呢個師奶仔為咗慳番個錢, 決定留番響屋企食。


頭盤: 俄羅斯魚子醬芝士併盤 + 自家製小餐包
餐湯: 罐頭雞蓉粟米湯
主菜: 香煎牛仔排, 橄欖油煙肉蜆肉磨菇炒意粉配黑松露鹽


早幾日終於都的起心肝整工房種, 今次試下用佢唻整包。見好多人都係用「星野」唻做工房種, 但我只係整咗白神生種, 我諗應該問題不大...

睇下佢幾咁活躍!


工房種

材料:
高筋粉          100g
糖                  5g
鹽                  2g
煉奶              5g
蜂蜜              5g
水                  92g
白神生種      10g

做法:
1) 容器先消毒, 風乾後備用;
2) 所有材料放入容器拌勻;
3) 室溫發酵22小時, 期間要攪拌一下;
4) 待發酵至2倍大時, 放入雪柜或可即時做包;

續養:
高筋粉          50g
糖                  2.5g
水                  46g
蜂蜜              5g

**室溫發酵至2倍大時便可放入雪柜保存。最多可保全星期。

小餐包食譜:

材料:

高筋粉          250g
白神生種      20g
工房種          100g
三溫糖          25g
鹽                  3g
水                  120-150g
無鹽牛油      25g
蛋漿              少許 (掃包面用)


1)  白神生種和工房種從雪柜拿出, 放置約1小時至室溫 (夏天可因溫度而縮減時間); 牛油切細粒至軟身;
2) 高筋粉、白神生種、工房種、三溫糖、鹽、水 (分數次加入) 放入大碗中搓至沒有粉粒;
3) 把麵糰從大碗中拿出至工作枱面,甩打至麵糰表面光滑;
4) 把已放軟身的牛油加入麵糰, 搓勻及甩打至麵糰表面光滑;



5) 大碗灑上少許高筋粉, 放入麵糰, 再灑少許高筋粉在麵糰上, 蓋上保鮮膜;
6) 發酵1小時至2倍大; 再放入雪柜作低溫發酵;
7) 第二天, 把麵糰從雪柜拿出, 放至室溫回暖;
8) 焗爐預熱180度;
9) 排氣, 靜置20分鐘, 分割;
10) 將麵糰搓揉成圓形, 放在焗盤上, 掃上蛋漿;
11) 放入焗爐焗15mins
12) 放涼後即可食用。

好鬼靚仔!!
 

撕開時見到呢個畫面, 好有快感!

p.s: 番新工前, 去個小旅行放鬆心情。超期待下星期的大阪之旅... 

2014年12月15日 星期一

白神+湯種煙肉粟米卷 (附食譜)

呢個幾月發生太多唔如意的事, 上兩星期都係鬱鬱不歡, 覺得好大壓力!  好在得各方好友的安慰、開解已逐漸逃出困局。但總有絲絲不安... 

係時候做番D自己鐘意o既事, 舒緩下。星期日諗住整曲奇餅, 但原來糖霜用晒... 搞到前一晚調好色的蛋白霜又報銷了!  好在白神種又READY好,  一於搓番個包!



麵糰材料:
高筋粉       250g
白神酵種   100g
湯種           75g
雞蛋           1隻
糖               10g
鹽               3g
水               50-80g

餡料:
粟米
煙肉

做法:
1) 先將煙肉和粟米炒香, 備用;
2) 所有麵糰材料放入大碗內搓至沒有粉粒;
3) 將麵糰搓圓放回碗內, 蓋上保鮮模發酵1小時;
4) 排氣, 然後舖上濕毛巾靜置10-15mins;
5) 將麵糰擀成長方形, 放上餡料;
6) 向上捲至收口;
7) 焗爐預熱180度
8) 將麵糰切成每份約2-3cm厚, 放上焗盤;
9) 180度焗15mins

2014年12月1日 星期一

冰糖燉雪梨雪耳糖水 (附食譜)

今年冬天遲咗唻... 今個星期先開始凍番少少, 但都係講緊14-18度。近年已經再分唔到春夏秋冬四季, 只分到夏天同冬天o既分別。


見街市生果檔有天津鴨咀梨賣, 即刻買番幾隻唻燉個糖水潤一潤佢!  做法簡單, 而且仲有好多好處: 滋陰潤肺,養胃生津。適用於慢性氣管炎、百日咳、慢性咽炎等病癥


材料:
天津鴨咀梨 4隻
南北杏少許
川貝少許
雪耳3個
冰糖適量

做法:

1) 天津鴨咀梨去皮去芯, 用水清洗一下;
2) 燒滾水後放入所有材料, 大火燉30mins;
3) 再改用中細火燉1.5小時;




2014年11月24日 星期一

李太焗豬扒飯 (附食譜)

焗豬扒飯曾經係我o既至愛, 以前大x樂o既招牌焗豬扒飯真係好好味, 蕃茄味濃、豬扒夠嫩滑。但越做越難食!

其實我發覺好多餐廳, 初初開業時食物質素真係唔錯, 但做得越耐, 食物質素就越差... 明白要控制成本, 不過就壞咗個名而要執笠。小店如是, 大型連鎖店如是。

所以好多時為咗食好o野, 都不得不親自下廚。雖然味道同賣相唔可以同大廚相比 但係至少都唔會太難食!!

蕃茄焗豬扒飯

材料:
急凍豬扒3塊
洋蔥1個
紅椒1個
黃椒1個
蕃茄2個
白飯3碗
雞蛋3隻
菠蘿2片
Mozzarella cheese 少許

醃料:


魚露
胡椒粉

醬汁:
茄膏半罐
茄汁
罐頭蕃茄醬半罐
清水少許 (約1-2湯匙)

做法:
1) 急凍豬扒先解凍, 然後用刀背拍鬆;
2) 用醃料醃豬扒約15-50mins;
3) 燒熱鑊, 加入少許油炒香茄膏和罐頭蕃茄醬;
4) 然後加入清水, 蕃茄汁和糖調味, 炒至杰身; 盛起備用;
5) 另一隻鑊加入少許油, 燒熱後放入豬扒煎至兩面金黃色, 盛起;
6) 然後炒香紅椒, 黃椒, 菠蘿和洋蔥;
7) 把已煮好的蕃茄醬倒入鑊炒勻, 備用;
8) 預熱焗爐220度, 15mins;
9)白飯煮好後待涼,
10) 燒熱鑊加入少許油, 加入一隻蛋炒勻後放入白飯;
11) 然後把其餘的蛋加入後炒勻;
12) 把炒好的飯倒入焗盤中,舖上豬扒和蕃茄醬;
13) 最後灑上芝士, 放入焗爐, 用上火爐3-5mins;


P.S:
1) 蕃茄醬不能太稀, 因為會令到下面的飯太濕。
2) 蕃茄醬調味時, 可按個人口味加入糖 (味道帶甜) 或加入鹽 (味道帶酸)
3) 可用普通白米飯, 不加雞蛋炒底都可以;


2014年11月20日 星期四

【西式甜品】法式焦糖燉蛋 Cream Brulee (附食譜)

一個完美o既晚餐, 應該配有甜品先可以叫「完美」。甜品係大部份女士們不可抗拒o既美食。就算餐飯食到幾飽都好, 都仲有胃口食甜品。所以好多人都話「女人好似牛咁, 有2個胃」一個消化正餐, 另一個專用唻消化甜品!

上星期六約咗班中學同學上唻食飯, 西式晚餐當然要配西式甜品啦~ 西式甜品, 除咗芝士蛋糕之外我最鐘意就係Cream Brulee。即係鬼佬燉蛋!  原來自家製都唔係好難, 而且仲好好味添。

咁o岩見到鬼嫁post咗個食譜, 一於跟佢試下!

材料:

淡忌廉          500ml
牛奶              100ml
雲尼拿籽     1條
蛋黃              3隻
雞蛋              1隻
糖                  60g

做法:


1) 焗爐預熱120-140度約15mins;
2) 將淡忌廉, 牛奶和雲尼拿籽放入小鍋中, 用中小火加熱, 滾至起泡後熄火;

3) 蛋黃和雞蛋加入糖打至淡白色;

4) 把已煮好的忌廉牛奶逐少加入蛋漿內, 要一邊攪一邊逐少倒入; (因為怕太熱會令蛋漿煮熟)
5) 隔渣倒入碗內; 用火熗燒掉泡泡; (用火熗燒走泡泡時, 記得要離蛋漿遠d, 如果唔係會燒熟埋d蛋漿架~)

6) 焗盤放入水, 把碗放上焗盤內; (水的份量大約到碗底0.5CM高)
7) 120-140度焗40-50mins;

8) 輕輕搖焗盤, 如果表面凝固但有少少搖晃, 表示已經熟透; (若果搖晃得太厲害即係未得, 用上火再焗多5-10mins)
9) 待涼後放入雪櫃冷藏最少4小時;
10) 進食前在表面上灑少許紅糖, 用火熗燒至金黃色即成。

p.s: 冇雲尼拿籽可以用雲尼拿油, 份量大約1tsp。鬼嫁食譜有加橙酒, 但我因為唔多鐘意橙酒陣味, 所以就冇加喇。

2014年11月13日 星期四

【自家製】韮菜豬肉水餃配金華火腿瑤柱蝦米湯底 (附食譜)

十月底至上星期不停咁出差, 搞到坐骨神經痛! 好彩朋友介紹咗個脊醫俾我, 睇咗3,4次已經有好轉。不過要KEEP住睇... 好貴呀~

上星期六冇乜o野做, 理應好好地咁休息一下! 但發覺太耐冇入過廚房, 所以決定搵o野搞!  問下師奶佬意見, 想食酸菜魚定係水餃。師奶食話食韮菜豬肉餃!  即刻落樓買料開工...

好細個過幫過婆婆包水餃, 但婆婆係用正方形o既雲吞皮, 今次我用正宗o既圓形水餃皮!  其實自家製水餃或者雲吞真係一d都唔難, 煩就煩在包o既時候。不過呢d都係功多藝, 整多幾次就冇問題啦~



材料:

免治豬肉 (我用咗五花腩)
韮菜

調味料:

水 (加大約4湯匙)


麻油
魚露
生粉
蛋白  (我用咗2只蛋白, 預留少許用來包餃)
五香粉 / 大地魚粉
胡椒粉
玫瑰露


湯底:

金華火腿
蝦米
乾瑤柱
日本醬油



做法:

1) 先預備湯底, 大火煮滾水, 加入所有湯底材料 (日本醬油和鹽除外);
2) 免治豬肉調好味備用;
3) 韮菜切細粒後, 加入免治豬肉內拌勻;



4) 材料拌勻後, 可以開始包餃;


5) 用另一隻鑊煮滾水, 把水餃先落水煮1分鐘, 然後放入另一鍋湯底內繼續煮。


P.S:  a) 因為師奶佬勁鐘意食金華火腿, 所以通常煮中式湯麵, 水餃或雲吞我都會用金華火腿做湯底。

b) 因為水餃皮有好多生粉響面, 為咗唔會影響到本身個湯底, 所以會用另一隻鍋先煮一煮D水餃, 等D生粉冇晒先放落湯底度煮。

c) 因為包得太多, 食唔晒包好佢放入冰格, 慢慢食。連d湯底都可以留番架~