一個完美o既晚餐, 應該配有甜品先可以叫「完美」。甜品係大部份女士們不可抗拒o既美食。就算餐飯食到幾飽都好, 都仲有胃口食甜品。所以好多人都話「女人好似牛咁, 有2個胃」一個消化正餐, 另一個專用唻消化甜品!
上星期六約咗班中學同學上唻食飯, 西式晚餐當然要配西式甜品啦~ 西式甜品, 除咗芝士蛋糕之外我最鐘意就係Cream Brulee。即係鬼佬燉蛋! 原來自家製都唔係好難, 而且仲好好味添。
咁o岩見到鬼嫁post咗個食譜, 一於跟佢試下!
材料:
淡忌廉 500ml
牛奶 100ml
雲尼拿籽 1條
蛋黃 3隻
雞蛋 1隻
糖 60g
做法:
1) 焗爐預熱120-140度約15mins;
2) 將淡忌廉, 牛奶和雲尼拿籽放入小鍋中, 用中小火加熱, 滾至起泡後熄火;
3) 蛋黃和雞蛋加入糖打至淡白色;
4) 把已煮好的忌廉牛奶逐少加入蛋漿內, 要一邊攪一邊逐少倒入; (因為怕太熱會令蛋漿煮熟)
5) 隔渣倒入碗內; 用火熗燒掉泡泡; (用火熗燒走泡泡時, 記得要離蛋漿遠d, 如果唔係會燒熟埋d蛋漿架~)
6) 焗盤放入水, 把碗放上焗盤內; (水的份量大約到碗底0.5CM高)
7) 120-140度焗40-50mins;
8) 輕輕搖焗盤, 如果表面凝固但有少少搖晃, 表示已經熟透; (若果搖晃得太厲害即係未得, 用上火再焗多5-10mins)
9) 待涼後放入雪櫃冷藏最少4小時;
10) 進食前在表面上灑少許紅糖, 用火熗燒至金黃色即成。
p.s: 冇雲尼拿籽可以用雲尼拿油, 份量大約1tsp。鬼嫁食譜有加橙酒, 但我因為唔多鐘意橙酒陣味, 所以就冇加喇。
2014年11月20日 星期四
2014年11月13日 星期四
【自家製】韮菜豬肉水餃配金華火腿瑤柱蝦米湯底 (附食譜)
十月底至上星期不停咁出差, 搞到坐骨神經痛! 好彩朋友介紹咗個脊醫俾我, 睇咗3,4次已經有好轉。不過要KEEP住睇... 好貴呀~
上星期六冇乜o野做, 理應好好地咁休息一下! 但發覺太耐冇入過廚房, 所以決定搵o野搞! 問下師奶佬意見, 想食酸菜魚定係水餃。師奶食話食韮菜豬肉餃! 即刻落樓買料開工...
好細個過幫過婆婆包水餃, 但婆婆係用正方形o既雲吞皮, 今次我用正宗o既圓形水餃皮! 其實自家製水餃或者雲吞真係一d都唔難, 煩就煩在包o既時候。不過呢d都係功多藝, 整多幾次就冇問題啦~
材料:
免治豬肉 (我用咗五花腩)
韮菜
調味料:
水 (加大約4湯匙)
糖
鹽
麻油
魚露
生粉
蛋白 (我用咗2只蛋白, 預留少許用來包餃)
五香粉 / 大地魚粉
胡椒粉
玫瑰露
湯底:
金華火腿
蝦米
乾瑤柱
日本醬油
鹽
做法:
1) 先預備湯底, 大火煮滾水, 加入所有湯底材料 (日本醬油和鹽除外);
2) 免治豬肉調好味備用;
3) 韮菜切細粒後, 加入免治豬肉內拌勻;
.jpg)
4) 材料拌勻後, 可以開始包餃;
5) 用另一隻鑊煮滾水, 把水餃先落水煮1分鐘, 然後放入另一鍋湯底內繼續煮。
P.S: a) 因為師奶佬勁鐘意食金華火腿, 所以通常煮中式湯麵, 水餃或雲吞我都會用金華火腿做湯底。
b) 因為水餃皮有好多生粉響面, 為咗唔會影響到本身個湯底, 所以會用另一隻鍋先煮一煮D水餃, 等D生粉冇晒先放落湯底度煮。
c) 因為包得太多, 食唔晒包好佢放入冰格, 慢慢食。連d湯底都可以留番架~
上星期六冇乜o野做, 理應好好地咁休息一下! 但發覺太耐冇入過廚房, 所以決定搵o野搞! 問下師奶佬意見, 想食酸菜魚定係水餃。師奶食話食韮菜豬肉餃! 即刻落樓買料開工...
好細個過幫過婆婆包水餃, 但婆婆係用正方形o既雲吞皮, 今次我用正宗o既圓形水餃皮! 其實自家製水餃或者雲吞真係一d都唔難, 煩就煩在包o既時候。不過呢d都係功多藝, 整多幾次就冇問題啦~
材料:
免治豬肉 (我用咗五花腩)
韮菜
調味料:
水 (加大約4湯匙)
糖
鹽
麻油
魚露
生粉
蛋白 (我用咗2只蛋白, 預留少許用來包餃)
五香粉 / 大地魚粉
胡椒粉
玫瑰露
湯底:
金華火腿
蝦米
乾瑤柱
日本醬油
鹽
做法:
1) 先預備湯底, 大火煮滾水, 加入所有湯底材料 (日本醬油和鹽除外);
2) 免治豬肉調好味備用;
3) 韮菜切細粒後, 加入免治豬肉內拌勻;
.jpg)
4) 材料拌勻後, 可以開始包餃;
5) 用另一隻鑊煮滾水, 把水餃先落水煮1分鐘, 然後放入另一鍋湯底內繼續煮。
P.S: a) 因為師奶佬勁鐘意食金華火腿, 所以通常煮中式湯麵, 水餃或雲吞我都會用金華火腿做湯底。
b) 因為水餃皮有好多生粉響面, 為咗唔會影響到本身個湯底, 所以會用另一隻鍋先煮一煮D水餃, 等D生粉冇晒先放落湯底度煮。
c) 因為包得太多, 食唔晒包好佢放入冰格, 慢慢食。連d湯底都可以留番架~
2014年10月31日 星期五
【環保酵素】雪梨+提子+奇異果+香蕉
近期師奶界最熱門的就係「環保酵素」(俗稱: 環酵/垃圾酵素)。好明顯就係用一D冇用o既東東唻整啦~
環保酵素只有3大材料 - 糖 (最好用原糖, 黑糖; 白糖因為經過製練而唔建議使用)、新鮮果皮/菜葉、水 (水喉水便可)。再經過最少3個月o既浸泡發酵而成。
份量3:1:10 (3份糖 : 1份果皮/菜葉 : 10份水)
塑膠容器1個 (要先消毒)
1) 塑膠容器注水至半滿, 加入糖勻;
2) 將果皮/菜葉切細後放入容器內, 然後拌勻;
3) 用保鮮紙封口, 放置陰涼地方;
4) 第1個月, 每天到要打開蓋放氣, 用非金屬的用具攪拌或用手將果皮/菜葉壓按至容器底部;
5) 第2~3個月後不用每天都打開蓋放氣或攪拌, 可每隔幾日觀察下。
6) 足月後就可以隔渣取出環酵原液, 加入清潔劑/淋浴露/洗頭水等。
**基本上任何果皮/菜葉都可以用唻整環酵, 但某幾種果皮因為比較難發酵, 所以就唔建議用。(芒果、榴槤、龍眼、荔枝、木樹菠蘿); 另外魚、肉類同埋食剩o既飯同埋餸因為會有腐臭味, 所以都唔建議使用。
**如果一時間冇咁多果皮或者菜葉, 可以先量好水同埋糖o既份量, 有果皮時先放入。到夠晒份量時先開始計時。例如: 容器1000ml, 就放600-700ml水加180-210g糖攪勻, 然後有果皮時就放落去 (要記住份量), 直至果皮份量足夠先開始計3個月。
**環保酵素越耐就越好 (放心, 沒有限期的), 但千萬唔可以少過3個月 (即90日)。有d人會用試紙唻check pH值, 因為唔同材料做出唻o既pH值會唔同。
**環保酵素一定要放置陰涼地方, 唔可以有陽光照射到; 亦都唔可以冷藏, 因為會影響發酵分解。
** 發酵時, 表面會有白色薄膜/啡色/黑色o既浮游物, 呢d都係因為正在分解果皮/菜葉時產生。唔需要擔心! 但如果係綠色/黑色的話就代表呢樽環酵已經發霉, 唔用得喇!
**有網友o既環酵到咗一段時間, 表面會有一層厚厚, 好似豬皮咁o既o野。(但可惜, 我整咗成十桶都冇) 呢塊厚厚o既東東, 係好o野唻架~ 係環酵o既酵母, 整另一桶o既時候就可以當一份糖加入新整o既環酵, 令到發酵效果更加好!
**環保酵素發酵時, 第一個月會有陣陣酒香/果香; 到第2-3個月就開始會有D酸酸地味道。
發酵3日的情況:
發酵10日的情況: 好嘔泡呀~~ 大大話話整咗十桶, 得呢一桶有咁大反應! 網友話每個環酵bb都有佢o既獨特反應。就算用同一材料, 唔代表另一桶都有同樣反應。 因為我有好幾桶都係初頭o個幾日有氣泡, 之後就完全靜晒!!
足月收成了~~~ 其實唔只收成咗2枝咁少... 因為我第一次整已經整咗3大桶!! 冇計, 要分俾親朋好友試下。
.jpg)
整環酵除咗因為覺得可以為地球出一分力之外, 最重要係因為師奶佬! 因為佢背脊D瘡瘡幾年都唔好番... 中,西醫都睇過晒! 見網友講到呢隻o野咁勁 (連主婦手都搞得掂!) 梗係要整唻試下啦~
我就用咗環酵+洗頭水、環酵+淋浴露已經3個星期, 跟咗我2個幾月o既濕疹好番晒, 頭髮唔再蓬鬆同埋好有光澤。師奶佬都話用咗環酵+淋浴露沖涼, 背脊d瘡瘡好咗好多。
環保酵素只有3大材料 - 糖 (最好用原糖, 黑糖; 白糖因為經過製練而唔建議使用)、新鮮果皮/菜葉、水 (水喉水便可)。再經過最少3個月o既浸泡發酵而成。
份量3:1:10 (3份糖 : 1份果皮/菜葉 : 10份水)
塑膠容器1個 (要先消毒)
1) 塑膠容器注水至半滿, 加入糖勻;
2) 將果皮/菜葉切細後放入容器內, 然後拌勻;
3) 用保鮮紙封口, 放置陰涼地方;
4) 第1個月, 每天到要打開蓋放氣, 用非金屬的用具攪拌或用手將果皮/菜葉壓按至容器底部;
5) 第2~3個月後不用每天都打開蓋放氣或攪拌, 可每隔幾日觀察下。
6) 足月後就可以隔渣取出環酵原液, 加入清潔劑/淋浴露/洗頭水等。
**基本上任何果皮/菜葉都可以用唻整環酵, 但某幾種果皮因為比較難發酵, 所以就唔建議用。(芒果、榴槤、龍眼、荔枝、木樹菠蘿); 另外魚、肉類同埋食剩o既飯同埋餸因為會有腐臭味, 所以都唔建議使用。
**如果一時間冇咁多果皮或者菜葉, 可以先量好水同埋糖o既份量, 有果皮時先放入。到夠晒份量時先開始計時。例如: 容器1000ml, 就放600-700ml水加180-210g糖攪勻, 然後有果皮時就放落去 (要記住份量), 直至果皮份量足夠先開始計3個月。
**環保酵素越耐就越好 (放心, 沒有限期的), 但千萬唔可以少過3個月 (即90日)。有d人會用試紙唻check pH值, 因為唔同材料做出唻o既pH值會唔同。
**環保酵素一定要放置陰涼地方, 唔可以有陽光照射到; 亦都唔可以冷藏, 因為會影響發酵分解。
** 發酵時, 表面會有白色薄膜/啡色/黑色o既浮游物, 呢d都係因為正在分解果皮/菜葉時產生。唔需要擔心! 但如果係綠色/黑色的話就代表呢樽環酵已經發霉, 唔用得喇!
**有網友o既環酵到咗一段時間, 表面會有一層厚厚, 好似豬皮咁o既o野。(但可惜, 我整咗成十桶都冇) 呢塊厚厚o既東東, 係好o野唻架~ 係環酵o既酵母, 整另一桶o既時候就可以當一份糖加入新整o既環酵, 令到發酵效果更加好!
**環保酵素發酵時, 第一個月會有陣陣酒香/果香; 到第2-3個月就開始會有D酸酸地味道。
發酵3日的情況:
發酵10日的情況: 好嘔泡呀~~ 大大話話整咗十桶, 得呢一桶有咁大反應! 網友話每個環酵bb都有佢o既獨特反應。就算用同一材料, 唔代表另一桶都有同樣反應。 因為我有好幾桶都係初頭o個幾日有氣泡, 之後就完全靜晒!!
足月收成了~~~ 其實唔只收成咗2枝咁少... 因為我第一次整已經整咗3大桶!! 冇計, 要分俾親朋好友試下。
.jpg)
整環酵除咗因為覺得可以為地球出一分力之外, 最重要係因為師奶佬! 因為佢背脊D瘡瘡幾年都唔好番... 中,西醫都睇過晒! 見網友講到呢隻o野咁勁 (連主婦手都搞得掂!) 梗係要整唻試下啦~
我就用咗環酵+洗頭水、環酵+淋浴露已經3個星期, 跟咗我2個幾月o既濕疹好番晒, 頭髮唔再蓬鬆同埋好有光澤。師奶佬都話用咗環酵+淋浴露沖涼, 背脊d瘡瘡好咗好多。
2014年10月13日 星期一
自家製有「營」早餐
師奶佬上個月底調番去尖沙咀番工, 我地兩公婆又可以放工齊齊行街食飯拍下拖!! 呢幾日我放工都過去接師奶佬放工。我地真係好鬼耐冇行街喇... 近年都係放假留響屋企買餸煮飯又或者叫外賣食。都好少會兩公婆拍下拖!!!
上星期五我地又去行街街, 行經CitySuper, 師奶佬突然慶起話星期六想響屋企食早餐! 咁我又真係絕少自己煮早餐。難得佢咁有興趣, 我當然樂於配合啦~
買齊煙肉、腸仔、麵包同牛油。屋企有雞蛋同咖啡, 萬事俱備了!
我o個份係炒蛋白, 師奶佬就要太陽蛋。發覺原來台灣雞蛋都幾香蛋味。
上星期五我地又去行街街, 行經CitySuper, 師奶佬突然慶起話星期六想響屋企食早餐! 咁我又真係絕少自己煮早餐。難得佢咁有興趣, 我當然樂於配合啦~
買齊煙肉、腸仔、麵包同牛油。屋企有雞蛋同咖啡, 萬事俱備了!
我o個份係炒蛋白, 師奶佬就要太陽蛋。發覺原來台灣雞蛋都幾香蛋味。
2014年10月6日 星期一
蝦醬西蘭花炒鮮魷 (附食譜)
呢幾日真係睇新聞睇到怕... 我對政治冇乜興趣, 亦都唔覺得我地市民對政府可以做到D乜! 但睇番呢幾日所發生o既事, 令我深深咁體會到政治o既可怕!! 但同時亦都好佩服呢班學生, 為香港前途發聲。
難得又可以煮飯, 落街市見到有好鬼新鮮o既魷魚, 拿拿林買番條先! 原本諗住整椒鹽鮮魷, 但又唔想整得太複雜, 最後都係決定簡簡單單唻個炒鮮魷。
材料:
鮮魷 1隻
西蘭花 1棵
調味料:
蝦醬 2大匙
糖 1茶匙
水 1/3 杯
做法:
1) 鮮魷先洗淨; 西蘭花洗淨切件;
2) 蝦醬用1/3杯水開稀備用;
3) 燒滾水, 落少許鹽和生油, 放下西蘭花灼熟, 撈起備用;
4) 燒熱油, 將西蘭花和鮮魷下鑊炒勻後加入蝦醬和糖快手炒勻; 即成。
難得又可以煮飯, 落街市見到有好鬼新鮮o既魷魚, 拿拿林買番條先! 原本諗住整椒鹽鮮魷, 但又唔想整得太複雜, 最後都係決定簡簡單單唻個炒鮮魷。
材料:
鮮魷 1隻
西蘭花 1棵
調味料:
蝦醬 2大匙
糖 1茶匙
水 1/3 杯
做法:
1) 鮮魷先洗淨; 西蘭花洗淨切件;
2) 蝦醬用1/3杯水開稀備用;
3) 燒滾水, 落少許鹽和生油, 放下西蘭花灼熟, 撈起備用;
4) 燒熱油, 將西蘭花和鮮魷下鑊炒勻後加入蝦醬和糖快手炒勻; 即成。
2014年8月27日 星期三
迷你蛋黃白蓮蓉月餅
今年夏天實在太熱... 響冷氣房一出一入就好易中招! 加上工作又忙, 個個星期都要出差上廠。內地氣溫又比香港高, 搞到我病咗成2星期都未好番晒.... 搵日要去睇睇中醫調理下先得!
中秋節又唻喇~ 全年咁多個節日, 除咗新年同聖誕節之外, 我最鐘意就係中秋節! 細細個就因為我可以無王管去玩火, 又有我最愛o既蓮蓉月餅食。而家大咗都係為咗食月餅, 不過近呢兩年我就愛上咗整月餅! 上年都整過廣東同埋奶皇月餅, 得到大家o既一致好評。今年個個都問我整唔整... 我發覺自己整月餅送禮仲平過去買! 尤其而家半島嘉麟樓o既月餅竟然加到成4百蚊一盒 (聽聞炒到8百蚊!!) 我早幾年前都唔駛1百蚊一盒咋~
上星期師奶佬同我講, 話佢d同事已經問佢今年有冇奶皇月餅食。(因為往年師奶佬都係買半島番去俾同事食, 由上年開始就由我一手包辦!) 作為一個貼心而又賢淑o既老婆, 梗係即刻mark個時間整番幾盒俾佢帶番公司啦~ 但因為奶皇餡未有貨,而我又唔夠時間自己煮, 所以只好整住廣東月餅先。下星期繼續有奶皇月餅...
中秋節又唻喇~ 全年咁多個節日, 除咗新年同聖誕節之外, 我最鐘意就係中秋節! 細細個就因為我可以無王管去玩火, 又有我最愛o既蓮蓉月餅食。而家大咗都係為咗食月餅, 不過近呢兩年我就愛上咗整月餅! 上年都整過廣東同埋奶皇月餅, 得到大家o既一致好評。今年個個都問我整唔整... 我發覺自己整月餅送禮仲平過去買! 尤其而家半島嘉麟樓o既月餅竟然加到成4百蚊一盒 (聽聞炒到8百蚊!!) 我早幾年前都唔駛1百蚊一盒咋~
上星期師奶佬同我講, 話佢d同事已經問佢今年有冇奶皇月餅食。(因為往年師奶佬都係買半島番去俾同事食, 由上年開始就由我一手包辦!) 作為一個貼心而又賢淑o既老婆, 梗係即刻mark個時間整番幾盒俾佢帶番公司啦~ 但因為奶皇餡未有貨,而我又唔夠時間自己煮, 所以只好整住廣東月餅先。下星期繼續有奶皇月餅...
2014年8月4日 星期一
紅燒元蹄 (附食譜)
世事往往就係咁奇怪... 上星期六為家庭聚會準備「紅燒元蹄」, 點知早一星期我自己隻手就變咗隻「豬蹄」!
我今年冇犯太歲... 點解"意外" 總會發生響我身上!!??
今次家庭聚會, 主要係幫我堂大佬搞番個PRE-WEDDING PARTY, 咁o岩英國番唻o既堂家姐生日, 所以大家決定搞大佢!!! 我被欽點負責2個餸, 分別係我最拿手o既醉雞同埋初嘗試o既紅燒元蹄。
其實我一直都好想試下整「紅燒元蹄」, 但因為元蹄太大隻, 我地4條友根本食唔晒。今次真係一個好機會俾我試下煮呢味餸! 上網睇咗幾份食譜, 材料都係差唔多。以下食譜係參考咗網上幾份食譜綜合而成。
材料:
元蹄一隻 (重約2-3斤)
汆水:
薑片
蔥
花雕酒
炆元蹄汁:
八角
花椒
蠔油
老抽
桂皮
香葉
紅棗
圓肉
冰糖/片糖
紹興酒
水
薑
獻汁:
炆元蹄汁
鎮江醋
生粉
喼汁
做法:
5. 元蹄取出後, 去骨放碟;
6. 用大約3-4湯匙炆元蹄汁加入其他獻汁料煮至濃稠, 淋上元蹄即成。
加埋D白菜仔伴碟, 食落又唔會太油膩。
我今年冇犯太歲... 點解"意外" 總會發生響我身上!!??
今次家庭聚會, 主要係幫我堂大佬搞番個PRE-WEDDING PARTY, 咁o岩英國番唻o既堂家姐生日, 所以大家決定搞大佢!!! 我被欽點負責2個餸, 分別係我最拿手o既醉雞同埋初嘗試o既紅燒元蹄。
其實我一直都好想試下整「紅燒元蹄」, 但因為元蹄太大隻, 我地4條友根本食唔晒。今次真係一個好機會俾我試下煮呢味餸! 上網睇咗幾份食譜, 材料都係差唔多。以下食譜係參考咗網上幾份食譜綜合而成。
材料:
元蹄一隻 (重約2-3斤)
汆水:
薑片
蔥
花雕酒
炆元蹄汁:
八角
花椒
蠔油
老抽
桂皮
香葉
紅棗
圓肉
冰糖/片糖
紹興酒
水
薑
獻汁:
炆元蹄汁
鎮江醋
生粉
喼汁
做法:
- 元蹄先用薑片, 蔥段和紹興酒汆水5分鐘, 撈起抺乾水份後用老抽茶勻後風乾;
- 燒滾油, 放下元蹄走油3-4分鐘; 瀝乾油份;
- 另一鍋加入炆元蹄材料, 大火煮滾後放入元蹄;
- 加蓋改轉細火炆煮30分鐘; 熄火焗30分鐘; 重覆4次; (即炆煮時間約2小時)
5. 元蹄取出後, 去骨放碟;
6. 用大約3-4湯匙炆元蹄汁加入其他獻汁料煮至濃稠, 淋上元蹄即成。
加埋D白菜仔伴碟, 食落又唔會太油膩。
訂閱:
文章 (Atom)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)